Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-07-26

INSPIRERAS MERA!!

Ojojoj!! nu har jag läst ikapp mig lite.. (semester u know)
och vilket gäng inspiratörer det finns här i Bloggrymden!!

En tjej ("Sumomorsan"), skrev ett inlägg som svar på en kommentar hon fått ang. löpning som jag verkligen tycker att alla ska läsa om man har svårt att komma igång med löpningen eller få det att fungera...

HÄR hittar du det. Jag som inte får till joggandet (dödsångesten) alls, känner mig verkligen isnpirerad att efter detta blogginlägg gå ut och TAMIGFANKLARAAVDENDÄRFÖRSTAKILOMETERN!!

typ.

Och så kan man alltid gå in på VIKTBLOGGARNA om man vill hitta mer inspiration och finna motivationen...


Keep the battle going!!

1 kommentar:

  1. Tack :) Blev så glad när jag loggade in och möttes av lovord :) Ska försöka knåpa ihop ett inlägg med mer tips och olika träningssätt för just löpning. Btw, SKITSNYGGA kläder!!! :) Har inga pengar, så jag får gå med mina massivt för stora jeans eller kjolar :D Fyller ändå år i december, hoppas på att gå ner ytterligare lite och tror jag ska önska halva Lindex då eller liknande :D

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!