Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-03-10

Jag ska bli strippa

nu har jag anmält mig! och tänker inte banga även fast det känns superläskigt!

jag ska ihop med ett gäng andra bloggare delta i Poledancing ihop med Suzan på "Ettdussinpannor..."!
Jätteläskigt när man sticker dit själv och inte känner någon alls! Men känner mig så sjukt sugen, och håller på att öva på att vara mer modig, så nu jäklarns!

Jag kommer nog bli förste källan till goda skratt då.

Tänk er en svettig tjockis som försöker sig på strippdans kring en stång? Kan inte bli annat än sexigt va? Hahahahaaa...

9 kommentarer:

  1. Bra att träna på att vara modig! Jag hade också gärnat testat, men orkar inte åka ner till Stockholm för att göra bort mig vid en stång... haha. Usch, hemsk tanke!

    SvaraRadera
  2. så kul att du kommer!

    tänk på att det är fler som aldrig träffat ngn förut :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt det låter. Jag tror att det kommer bli hett! Sen kanske du kan skaffa en strippstång hem till sovrummet då, så du kan träna hemma! :)

    SvaraRadera
  4. Sofia: du skulle vara grym!
    Suzan: Jo jag vet. Men det känns inte mindre läskigt för det! =)
    Linnea: Njae... vet inte riktigt om det skulle främja sexlivet så mycket... "Älskling, hjälp, stången sitter fast emellan valkarna..."

    SvaraRadera
  5. Vi kommer nog skratta med varandra! Det kommer att bli grymt kul, jag längtar verkligen att få träffa dig.

    SvaraRadera
  6. Divan: Det kommer säkert att bli superkul, men jäklar vad läskigt det är nu innan man ska iväg. Förhoppningsvis hittar man några nya vänner! =)

    SvaraRadera
  7. Jag har precis skickat iväg en anmälan till suzie och hoppas på att det finns en plats till mig med.
    I sånt fall blir det så nedrans kul men sååå läskigt =P

    Vi kan träna på att vara modiga tillsammans :)

    SvaraRadera
  8. Ja vi tränar på att vara modiga samtidigt som vi får träna på att hålla oss för skratt! =)

    SvaraRadera
  9. Fy fan vad modig du är! Hoppas det går bra. :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!