Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-27

Om en dag när jag rockar loss till Mora Träsk

Jag står och dammsuger vid matbordet efter Zaras smulkalas med sin bulle.
Känner hur hon rycker mig i byxbenet.
- Ja, vad är det Zara? Behöver du något?
Zara tittar på mig med "viktig" blick och lägger huvudet på sned:
- Du måste säga till om du behöver hjälp... Lovar du det?
- ....

-----------------------------------------------------------------

Zara ropar till och jag tittar dit där hon sitter och ritar skor och kronor.
Och ser hur Sessan står och tuggar på ett hörn av Zaras bulle.
Zara säger allvarligt:
- Katten nej!! Du får inte äta bullen! Man får troll i tänderna då!

-----------------------------------------------------------------

1 kommentar:

  1. haha, vilken gullunge :D

    Alltid lika trevlig med väluppfostrade barn.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!