Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-08-04

naket för er skull igen

Bild nummer ett: 2009, 95kg.. alltså ändå förlorat 18kg.
Bild nummer två: 2010, 72kg förlorat 40kg.
Ja.. jävligt nöjd faktisk, och skäms inte ett dugg över att publicera bilder på mig själv i underkläder. Så det så!


10 kommentarer:

  1. O du ska absolut inte skämmas! Du e hot! sådeså!

    SvaraRadera
  2. Du är het!

    Och jag kan ju inte annat än erkänna att jag är avundsjuk på att du inte skäms över att publicera dessa bilder!
    Tog faktiskt sådana här bilder igår, men det resulterade bara i något negativt istället. Gah.

    Men ja, du är ruskigt het!

    SvaraRadera
  3. Vilken förändring!
    Grymt! :)

    SvaraRadera
  4. Vat inte om min kommentar kom fram, men i alla fall, vilken förändring och vilken skitsnygg kropp! :) VAR STOLT TJEJEN!!!

    SvaraRadera
  5. Vilken tur att du inte skäms, för du har skitsnygg kropp!

    SvaraRadera
  6. coudn't agree more.. =) congrats!

    SvaraRadera
  7. sjukt duktigt gjort !! imponerad :D

    SvaraRadera
  8. Grymt duktigt!!
    Jag befinner mig idag på 87 kg och jag vägde 70 kg för 4 månader sen.. Så en snabb viktuppgång pga mediciner men jag ska försöka hitta samma motivation som du!
    Mitt mål är tjurruset i höst, så ska jag klara det så är det hårdträna som gäller!

    Hoppas jag lyckas lika fint som du!

    SvaraRadera
  9. otroligt!!Du är jättefin, var stolt!!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!