Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-05-09

Tävling!

Idag leker vi en lek, och tävlar en liten tävling!!
Eftersom jag inte har sponsring av något slag så är priset inget superfräsigt.
Men det jag kan erbjuda är
en tavla i antingen akryl, eller en teckning i blyerts.
Av DIG beställt motiv!
Vad behöver du göra för att vinna detta?
1. Gör en länk på din blogg till det här inlägget.
2. Kommentera inlägget med länk-adressen till ditt inlägg.
3. I kommentaren ska du även skriva i vilken ordning dessa bilder har tagits!
(Skriv siffrorna som står UNDER varje bild, i den ordning du tror att de togs. Alltså om du tror att bild nummer tre togs först av dessa, så skriver du 3 först i listan.)
Lycka till!
1


2

3


4


5

__________________________________


Vilken ordning tror du att bilderna är tagna i?
Antingen gissar du, eller så letar du efter tecken i bloggen.

Bilderna är tagna under olika tider på dagen, under olika tillfällen, och under ett tidsspann på 3år.



Vinnaren dras den 20:e Maj!
Så håll utkik mina små kycklingar!


(Jag kommer att dra vinnaren med slumpen ur en skål med lappar med era alias/namn på. Så även om motiveringar för varför just DU borde vinna är mycket uppskattade, så kommer detta inte påverka vem som vinner tillslut.
När vinnaren dragits så kommer jag maila DIG och du får göra din beställning.)

5 kommentarer:

  1. Varför är jag inte singel för!!! ;)

    SvaraRadera
  2. Erika är med och tävlar, dock genom Facebook.

    SvaraRadera
  3. Okej... Det här var inte så lätt jag har klurat rätt länge. Men jag gissar iaf såhär:

    5, 4, 2, 3, 1 alltså att femman togs första och etten togs nyligen.

    Har ingen bra anlednign till varför jag borde vinna, jag har antagligen gissat någon fel och har dessutom redan fått en fin tavla av dig förut :D

    SvaraRadera
  4. Saccan tävlar han med genom fejsboken: Hans gissning: 53421

    Ps. Erikas Gissning är: 52431

    SvaraRadera
  5. oh täävling! :) lill-emma gissar 53421, samma som saccan ser jag. nåväl, great minds think alike.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!