Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-21

The passing of a king

Ofattbart tomt.
Ofattbart att du är borta.
Men jag kände det. Jag kände när du försvann.
Men fick reda på det idag.
Jag kan inte sluta gråta
Folk säger att det är fånigt kanske.
Men som barn var jag ensam. Inga syskon nära, inga vänner nära.
Ensam.
Förutom Du.
Du var min huvudkudde när jag var liten.
Du lade tassen i min hand när jag behövde sällskap.
Och jag fick gråta med ansiktet mot din mage och du lade alltid en tröstande tass på sidan av mitt huvud.
Du kurrade alltid när jag kom nära.
Men du försvann långt innan.
Men nu är du hemma. Och kommer aldrig behöva ha ont mer.
Jag älskar dig Ronny.


Ronny 1990-2010

(Född Ronald Reagan)





6 kommentarer:

  1. *kramar* Han springer på gröna ängar i Nangijala tillsammans med min Moses.

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt... Man vet ju liksom att ens husdjur kommer att dö ifrån en, men det är alltid lika tomt och sorgligt när det händer. :(

    SvaraRadera
  3. Sänder en liten tröstande kram...
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Nu gråter jag också...
    Kram Emma!

    SvaraRadera
  5. Älskade lille Tisse! :'( Han och Snabel har det nog bra tillsammans! *Kramar om*

    SvaraRadera
  6. Alien: Ja de har det nog jättefint alla Tisseänglar =) mycket råttisar att gnaga på.

    Linnéa: Ja det gör ont oavsett hur väntat det är.

    Batgirl: tack!

    Iwa: Du e så go. tack!

    Naannii: Ja som sagt ovan att de alla tissarna har det fint nu. Ingen smärta ingen sorg, bara fullt med råttor i en korg. =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!