Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-26

Fetaste bruden ju!

Kom hem från en timmes BodyBalance för en stund sedan... superskönt. Men idag var det lite extra tungt för benen. Men det gör inget. Jag gillar när det känns lite tungt i träningen.

Får jag vara lite töntigt mallig?? Hihi...
S.A.T.S var på arbetsmarknadsdagen i skolan idag och hade en tävling där man kunde vinna ett årskort. Att hålla en hantel rakt ut från kroppen med rak arm så länge man orkade. Den som höll den längst tid vann...
När jag stack från skolan, så höll jag fortfarande toppen med 2min och 11sek.. Grabben "efter" mig hade 2min och 8sek... WUHUUU!
Så snart kanske man har medlemskap på sats också?? hmm, jobbit. vill ju hålla mig till WorldClass utan att vara otrogen.

Imorn ska jag ha Zara hemma hos mig från tidiga morgonen till lunch-tid ungefär. Ska bli superkul. Har lovat att vi ska ut på promenad med katten..

Tittar på Generation fett för tillfället på 3:an...
Och är så glad att jag inte är kille, tjock och bög... känns som ett komplicerat levene.

så jag ska vara jag ett tag till.

helgen krånglar till sig för mig. men det löser sig.

1 kommentar:

  1. Wooo! Jag tränar också på world class... men de är inte i närheten av world class i sthlm, däremot ett litet privat gym där alla känner alla, lite mysigt faktiskt :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!