Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-06-13

Före och efter bild!

Här kommer det lite Före och Efter bilder där man faktiskt ser skillnad... och konstigt vore det annars... har ju ändå gått ner nästan 20kg mellan bilderna.



Här är en av de o-smickrande "före"-bilderna. Kolla hur magen är alldeles uppspärrad av allt socker.... usch, ser gravid ut.



Nu är det en konstig bild, men jag drar inte in magen på bilden, råkar bara ha händerna för lite... men jag ser inte gravid ut i alla fall... glad över att armarna inte är lika stora också... eller brösten för den delen.


Usch fy fan för den här bilden... dubbelhaka och fläskiga överarmar...
och magen är åt helvete fet..



Den här bilden kan jag leva med... har en liten volang kvar, men absolut inget jag skäms över längre... och som sagt... inge dubbelhaka kvar och ganska fina och slanka armar tycker jag själv..



Här är störste förändringen! Ansiktet! Jag vart rund som en köttbulle... Bilden är fin i sig, och jag ser ganska rund och go ut... Var en lycklig period i mitt liv när jag var uppe i fjällen med 7 kompisar i en vecka...
Vägde som mest då 107kg.



Här är då 20kg lättare... 87kg. En bra tid i mitt liv nu, om inte mycket lättare för knäna.. =)
Inte en tillstymmelse till bulliga kinder eller dubbelhaka

4 kommentarer:

  1. Jag saju att du såg kanon ut på inflyttbilderna! Snyft, jag kommer aldrig nånsin att väga 87 kilo igen i mitt liv :(

    SvaraRadera
  2. Grattis, du är jättefin! Och jag är jätteavundsjuk. Har gått ned 10, men efter igår så har jag nog gått upp 2. Typ.

    SvaraRadera
  3. Saccan: tack! gullo! men du ska inte väga så lite heller... du är alldeles för lång för det!

    Mona: tack! man måste få unna sig ibland. och ibland mer ofta än annars... annars orkar man inte hålla på och kämpa om man aldrig får nån belöning. =)

    SvaraRadera
  4. Man ser ju stor skillnad! Åh, vad jag längtar tills jag kommit ikapp dig... suck.

    Jag går gärna på museum förresten! :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!