Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-06-12

Ryggskottet från helvetet

jag vet, jag skriver alldeles för mycket strunt ikväll... men har så mycket som ploppar upp i huvudet.
Är smått hög på smärtstillande för tillfället.

har fått ryggskott IGEN! Senaste gången var för fura månader sedan. och förra året hade jag det tre gånger! och det är samma sida som spökar igen... och nej... det är inte Ischias.

Så en rollator skulle vara väl till pass imorn när vi har överraskningsfest för pappa som fyller 67 på Söndag.
Först fika vid ett... sen middag vid fem-tiden... och det är jag som ska fixa allt... för Fredrik måste iväg till Ösmo för att hämta våran båt. Så jag blir ensam kvar med alla förberedelser och uppassning av gäster.

Tur att mamma är här då. Hon är alltid så gullig och ställer sig och diskar, fast vi har diskmaskin. hon tycker diskmaskinen tar för lång tid... hihi... gammaldags.

Får se hur det går att våttorka golven imorgon med ryggskott... Jävligt härligt.

1 kommentar:

  1. stackars, stackars emma med ryggskott!

    det hade varit bästa om du kunde vara med imorn. jag är pirrig! berättar sen. ihi. pos

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!