Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-08

The rebellion-years are over

Om jag skulle prova Alli... skulle nån bli upprörd på mig då?

eller är det att fuska?
jag menar. jag vet att jag klarar att gå ner i vikt själv. det har jag ju bevisat. men jag börjar bli otålig!
känns som att hela livet bestått av vikt-tjat alldeles för länge nu och jag börjar tröttna på att kämpa mot kilona. kan man liksom inte bara få skynda på lite? eller är det helt otänkbart?

jag har förstått att Alli väcker starka känslor hos vissa. men jag har faktiskt inte bildat mig en uppfattning ännu. Men å andra sidan orkar jag inte hålla på och tjafsa om konsekvenser för unga tjejer hit och dit heller alla gånger. Så jag har bara valt att låta bli att tycka nånting alls.

.... suck.

8 kommentarer:

  1. testa om du är intresserad! Jag är skeptisk till om det funkar om jag ska vara ärlig. man måste säkert äta massa nyttiga fetter också så man inte får näringsbrist. Vilda spekulationer... Jag fick en kommentar av en tjej som skrev att hon inte ville äta Alli...

    Jag skulle lätt äta dom om det visar sig att det funkar för dig :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Inte så jätteduktig, jag gjorde bara fem stycken totalt... :D men det var faktiskt jättesvårt.

    Förlåt att jag kommentarbombade din blogg, jag klickade jättemånga gånger på musen och saker och ting gick lite över styr.

    SvaraRadera
  6. haha. och jag som trodde jag blivit poppis för en gångs skull... =)

    SvaraRadera
  7. Jag är lite för.. dum för att förklara mig nu, men i morgon får du min åsikt! :*

    SvaraRadera
  8. Hej :) Jag är INTE en anhängare av Alli (eller bantningspiller överhuvudtaget) men jag tycker att alli är läskigt för att det är mycket ohälsosamt pga att det drar med sig allt fett ut. Finns mer att läsa om viktnedgång och "bantning" på min blogg http://knysnyaliv.blogg.se om du skulle vara intresserad :)

    Annars tycker jag att du är mycket duktig! Fortsätt!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!