Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-07-25

fail

näe...

DiLeva har förstört en av mina finaste favoritlåtar!!!
Han har gjort en cover på Phil Collins - Another day in paradise!!!

jag vill gråta... men är för chockad för det...

å så har jag jävligt tråkigt här på landet utan möjlighet att ta mig iväg och träffa nån alls.... =(

trodde det skulle bli skönt med påtvingad avkoppling... men efter en halv dag så står jag inte ut med tråkigheten och ensamheten mera!!!

RÄDDA MIG NÅGON?!?!?!?!

1 kommentar:

  1. Uäck, det var en väldigt dålig cover. Varför göra om något om det ändå bara blir sämre än orginalet? Fast jag tycker egentligen att Di Leva är lite gullig...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!