Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-07-26

Delmål #2 avklarat!!!

bra länge nu har ekonomin inte riktigt tillåtit mig att uppdatera min garderob efter 40kilos viktnedgång.
Idag tog jag mig råd att faktiskt göra något åt saken... och så var det ändå rea på Lindex. =)
Har fått gå omkring i mina alldeles för stora kläder som sitter ungefär såhär bra.


Inhandlade ett par jeansshorts.. Köpte med flit en storlek för stora.
Hatar när shorts sitter för tajt.

Och ett par svarta brallor i stuprörsmodell.


Mycket mycket bättre passform va?


Vad var det för storlek då?? Joooo...


Så idag firar jag att ytterligare ett delmål är avklarat!!
WUHUUU!!

7 kommentarer:

  1. Herregud människa vad smal du har blivit!!! :)

    SvaraRadera
  2. 4o kilo viktnedgång, helt otroligt bra jobbat!! Snygga stuprörsjeans=)

    SvaraRadera
  3. linnea: ja det var länge sedan vi sågs nu.
    suzan: kan du va! =)
    elina: tack! och ja, jeansen= AJ LAVV!

    SvaraRadera
  4. Gud va snygg kropp du har! Otroligt imponerad av din viktnedgång!

    SvaraRadera
  5. Ojsan hoppsan, här har det verkligen hänt grejer sen sist jag tittade in! FYFAN vad grym du är! Och grattis. :D

    SvaraRadera
  6. Tess: Tack! Det betyder mycket att du kommenterar! Välkommen hit om du är ny!

    Sofia: Tack! Välkommen tillbaka! Börjat blogga igen?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!