Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-11

Skitstövel

Idag skulle ja å Fredi ha lite "egentid"... typ dejt här hemma. med mysmat, och bara mys.

fredi ringer: eh, ja å Johan tänkte ha en tv-spels kväll... e det okej eller?
jag: jahaa...
fredi: aa... så jag åker hem och hämtar tv-spelet så sticker ja till johan sen och sover här i stavsnäs inatt...
jag: okeeej... lämna bilen bara.
fredi: vadårå?
jag: jag tänker inte sitta här och ha tråkigt bara för att du sticker.
fredi: vart ska du då?
jag: vet inte. får se. inte stanna hemma iaf.
fredi: men... ska du till tina eller?
jag: nej... sticker nog till polarna i bålsta.
fredi: jahaa.. okeej. men aja. vi ses sen då.
jag: mmm... klick.

Varför kan inte killar bara TÄNKA för en gångs skull?

4 kommentarer:

  1. alltså, så jävla svinigt. jag hade blivit SKITARG, sparkat, slagit sönder. vart är hans sunda förnuft? kan han inte spela tv-spel imorn? graoouuhhh.. :@

    SvaraRadera
  2. vad ska man med killar till när man har spegel och internet?

    :*

    SvaraRadera
  3. Jag fick också ont magen av det där inlägget om Kim, stackars barn... :(

    "Mina" barn kan kyssa sina odisplinerade dagar adjö from nu kan jag säga i alla fall.

    IDag kallad enya barnflickan Adam för skitunge och jag vara så jäkla sugen på att skoja med henne och säga, "Madde det heter JÄTTEunge"

    men jag vet inte om hon hade uppskattat det... :)

    Hoppas din kväll blev bra med kompisarna i alla fall!

    SvaraRadera
  4. Fucking fail baby.... fucking fail...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!