Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-02-09

Rakade kön

sedan Curry kom har det morrats och frästs oavbrutet här hemma...
Men inte från Sessan som man skulle kunna tro. Nej, hon luktade på hans saker fräste och morrade och slog honom på käften och gick sen och lade sig för att sova.

Nej Curry undrar nog vad fan det är för lurvigt monster han har flyttat till egentligen... han har ju aldrig sett en hårig katt förut i sitt tvååriga liv.. =)
Men mig tvättar han händerna på och stångar sitt huvud mot... och han gnider sig mot Fredi hela tiden.

Han är så fin!

Jag är bara helt överlycklig över att jag har fått en katt som fnyser och pustar när han vill något och som smackar när han äter. Sen att han ser ut som en rakad pung (som Tina och Conny sa) det gör honom bara ännu mer älskvärd!

Önska mig lycka till nu inför natten, så jag inte vaknar av blodstänk och världskrig helt plötsligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!