Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-02-10

Poppis

Har faktiskt inte haft tid att träna hittills i veckan. Tänkte försöka få tid till BodyBalance imorgon.
Ikväll är vi också uppbokade och helgen lika så.

typiskt att man ska vara så populär ibland... =)

Men den uppsvullna magen efter semestern har jag lyckats få ner genom att minska på mejerierna och kolhydraterna. (allra mest ölen).

En liten potatis och två bitar kött hellre än tvärtom. Och ibland kan man skippa potatisen och riset helt och ta lite Keso istället eller en god bönsallad.
Jag har en jäkla tur som har en så bra lunchrestaurang att gå till här på praktiken.

Idag blev det panerad fisk med ärtpurésås och laxpaté. Eller så fick man äta Kreolsk gryta, men jag valde fisken. Tycker det är så gott.

1 kommentar:

  1. Dagens fråga: Har du färgat/slingat håret någon gång?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!