Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-02-11

Dravel

Pappas pojke och mammas tjej. Det är så det är uppdelat tydligen.
Curry släpper inte Fredrik med blicken för en sekund, och svarar honom med ett mjau oavsett om Fredrik pratat till honom eller någon annan. Och det är under en filt hos Fredrik man vill vara på kvällen. Sessan däremot sover i sovrummet på mig som vanligt. Men de verkar båda två ha lugnat ner sig nu. Bara Sessan slutat tjura i sovrummet hela dagarna snart.

------------------------------------------------------------

Idag har det varit en superrolig dag på praktiken och det har varit riktigt lärorikt. R är skitduktig på drift och kan så mycket så jag får många bra svar från honom. Idag pillade jag på en packning på en pump som var sönder så den gick lite mer sönder, så jag fick en ursäkt att göra service och renovera vattenpumpen. Bara för att jag skulle få en chans att få se hur den såg ut när man plockat isär den och hur den funkar. Det var kul!

Och så har jag felsökt och lokaliserat ett givarfel på ett vent. aggregat idag som varit trasigt i en månad. Yey! Duktig kicka va?

Och så fattade jag äntligen hur Värmesystemet fungerade i lägenhetslängan också med ackumulatortankar och hjälpande el-panna och bergvärme och allt var det var. Jätteintressant!

Elelr det kanske bara var jag som tyckte det.. ?

1 kommentar:

  1. Jag har ingen aning om vad du skriver om, men det glädjer mig i vart fall att DU tycker att det är jätteintressant! :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!