Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-01

två pass ikväll?

jag funderar på att ta Core-passet direkt efter BodyBalance idag. Måste få upp träningsgraden lite, och då jag inte har så många fler dagar jag kan träna på, så är det väl lika bra att träna flera pass de dagar man kan? eller?

skulle vara skönt om jag fick lite träningsvärk igen... var länge sedan nu.

jag hoppas att RC skickar över två bilder han tog på mig i helgen. Två helkroppsbilder (men kläder på) där man verkligen ser hur mycket jag gått ner!
Och jag insåg samtidigt varför det inte syns så mycket i klädstorlekarna.. För jag har byggt muskler som fan!

Konstigt att allt kommer som en chock efter ett tag. Jag fattar väl att jag går ner i vikt och att jag tränar upp muskulaturen. Men att det ändå känns ofattbart när man får se det på bild!? sjukt.

lovar att jag återkommer med bilder snart. det var ju ett tag sedan nu.

1 kommentar:

  1. Åhhhh äntligen har du sett ditt nya smala jag! :D :D :D

    Tyvärr väntar jag fortfarande på den dagen jag verkligen SER det!

    Wiiiiie!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!