Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-01

om de där lusiga kissarna

de som känner mig, vet att jag inte har så mycket för julen.
av olika anledningar. men jag gillar den inte särskilt mycket.

julen är en tid som alltid börjar med en massa förhoppningar om julstämning, trevlig konversation och lyckliga stunder.
man blir ALLTID besviken.

så i år, så bojkottar jag och Fredrik julen här hemma. inget pyssel, inget pynt. Ingen jävla plastgran som bara tar plats och barrar för att den inte fattat att den inte är äkta.

näpp, vi bojkottar även ångesten om vilken familj man ska välja att fira julafton med, så vi firar hellre med Tina och Conny och Henrik och lilla Zara. Jag ska vara tomte. Och absolut inte en tomte som stinker sprit, som mina tomtar alltid gjorde.

Men det finns EN sak som är jävligt positiv med julen.

LUSSEKATTER! jävlar vad jag saknat er. Sjukt gott. och hade det varit jul året om, hade jag vägt 326kg vid det här laget. jajemän. lussekatter är mitt heroin.

1 kommentar:

  1. Jag är tvärt om..jag verkligen bara ÄLSKAR julen! Det är det mysigaste som finns!

    Men jag förstår dig också. Jag känner dig inte, men har förstått att dina jular inte direkt varit "de bästa" tiderna i ditt liv...Tråkigt! "/

    Tror ni kommer få världens bästa jul i år,när ni väljer att inte fira! Det är du värd! :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!