Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-30

Smart, men bra på att dölja det.

jag är hungrig. men orkar inte ta upp fötterna från mitt härliga fotbad... det är ju så skönt!!

och väl behövligt efter en helg i högklackat... jävlar i mig vad det var sista gången jag gick i 8cm klackar i tre kilometer.!

Sandra maj lövly fränd fyllde år i Lördags, så jag var dit och drack "lite" kahlúa med mjölk och umgicks. Vi firade Patrik samtidigt också. Jag köpte varsin bok till dem. Sandra fick "White Line Fever"... självbiografin av Lemmy i Motörhead, och Patrik fick "Heroin Diaries" som är en självbiografi om Nikki Sixx från Mötley Crüe...

samma lika? vet inte. inte läst dem själv.

Varit på ett utredningsmöte idag... Frågade lite om jag är dum, eller om han tror att jag har adhd.

Ingen diagnos är ännu satt, men han trodde med 95% säkerhet att det skulle visa sig att det är vad jag har. MEN att jag var mycket intelligent!
blev lite glad när han sa att de testerna jag är bra på när det gäller intelligenstesterna, så är jag smartare än 95% av befolkningen... YEY!

Men med ADHD, så är det svårt att prestera till sin fulla kapacitet. Då det knyter sig någonstans på vägen.

Skönt att äntligen få svar på saker och ting. Skönt att snart kunna få hjälp med mig själv.

Bara skönt alltihop. Speciellt fotbadet... =)

1 kommentar:

  1. Du ÄR smart! Och så jäkla finurlig i allt du diskuterar. :D

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!