Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-06-16

Ungjävel!


Jävla jobbiga ungjävel stick åt helvete och låt mig sköta mitt jobb och sluta försök tala om för mig vad JAG ska göra innan jag sticker ut ögonen på dig med dina snart avbrutna smalben!!!!

vad fan är det med "sepet"? Ungjäveln är tretton år och går omkring och försöker tala om för mig vad JAG ska göra på MITT jobb, och HUR det ska göras!
jag blev jävligt lack tillslut efter tre timmar av oerhörd vänlighet och ödmjukhet...

och sa åt fanskapet att han skulle minsann bara vara tyst och göra som jag sade åt honom annars kunde han lika gärna stanna hemma, för på det här bygget var det minsann jag som bestämde och inte han.

jag hatar tonåringar... även fast jag varit en själv. så hatar jag dom mer än något annat.
fast bara idag. annars så orkar jag med dem ganska bra. men inte idag.

3 kommentarer:

  1. äre din sommarjobbare? jag hade fan gett honom stryk, hatar också tonåringar! typ.. jävla dryga fittar är va de är!

    SvaraRadera
  2. fittor, skulle det ju såklart stå. *efterbliven*

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!