Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-06-16

Muppes dag

och så har mitt msn messenger kukat ur nu också...

den här dagen slutar lika grandiost och underbart som den har gått innan.

Har ni hört talas om Murphys lag? det är vad som inträffat idag.

när jag äntligen fått en hjälp på jobbet, så är fanskapet en idiot.
när jag äntligen är online samtidigt som Sandra och ser fram emot en liten chat-stund... så kukar msn ur...

det är som att få diarré på smekmånaden, eller dö i en bilkrash när man missade flyget som krashade... som den här stackarn.

1 kommentar:

  1. Åhh, tänk om jag blir kattbeebis-mormor! :O Va gammal jag blir då. Höhö! ^^
    Tack för grattiset iaf. Vi får väl se om det ploppar ut några ungar snart. Hoppas bara på att det blir här inne, och inte ute, då hon bara är in för att äta då och då..."/

    Träligt med en idiot-medhjälpare och msn-knas i samma veva. Men man får ju vara glad att man lever iaf, när man läser artikeln om bilkrashen.

    Ödet?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!