Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-06-15

pung-frisyr

Jag borde verkligen klippa mig.

nu mäter mitt hår hela 59cm från rot till topp...
blev nyfiken, så jag var tvungen att mäta.

men å andra sidan har jag inte klippt mig på över ett år.. det är ganska fräscht ändå, men topparna kan man ju kapa av en halvmeter av.

undrar vad man skulle klippa för frisyr i sånt fall?
hade kort kort kort page när jag var yngre. och det vill jag inte ha igen. har alldeles för avlångt ansikte för det.

4 kommentarer:

  1. men vetu, jag tror ändå att du skulle passa i lite kortare hår. kanske som mitt, det är ju som en lång page. jag kan se det framför mig, värsta jättetjusigt ju!
    tror att det skulle passa dig på ALLVAR! :D

    SvaraRadera
  2. jag tycker att du ska ha mörkare färg.
    brunt.
    och korta ner det lite.
    locka det!

    du hade blivit kalas-snygg.

    jag tycker du ska lyssna på mig nu.
    jag har alltid rätt.

    SvaraRadera
  3. oh jag önskar jag kunde ha lockar... men det vill inte mitt hår... har försökt permanenta en gång... efter tre tvättar var det bara frissigt och bångstyrigt. brunt säger du? hmm... njae.. men kortare kan det definift bli. frågar är väl mest hur kort?

    SvaraRadera
  4. om du är fegis behöveru inte ha lika kort som jag. men nästan! en bit nedanför axlarna? :D

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!