Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-01-23

Lek

Ja ska leka me Sandy idag jag. tralalaaa...

känner mig som ett litet barn idag... =) det är kul att få nya kompisar. eller att uppgradera ytliga bekanta till kompisar. och sen blir de liksom kanske vänner. och för mig är det nog det viktigaste i mitt liv... förlåt fredi, men det är sant... du är nog en aning mer utbytbar än vännerna...
(speaking of experience)

man kan älska en människa nästan till döds. man kan känna att man vill äta upp en människa så de för alltid är en del utav en... men kärlek är flyktigt. man kan aldrig bestämma över en annans känslor för en själv. och så länge man tror att man har kontroll över det är nog kärleken dödsdömd tror jag.

med vänner är det inte lika komplicerat. man behöver inte vara fastsydd vid höften. och kroppsliga komplex står inte i vägen, för vännerna är inte där för att älska din kropp och yttre. de är där för att de älskar ens själ.

självklart är den bästa kärleken den som även älskar både själ och yttre... men de är så komplicerat....

konstigt. jag har världens mysigaste förhållande med jordens goaste fredi.. och ändå tror jag inte på evig kärlek? fast jag inte har en tanke på att det här nånsin ska ta slut. hmm... dåligt självförtroende?

äsch... nu överanalyserar jag igen. har för mycket fritid.

tudeluuu!

Musik: Benny Benassi - Love is gonna save us

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!