Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-01-22

Barnvakt hela dagen.

En bra dag helt enkelt. Fylld av Mora Träsk musik. Dora på DVD, och Nickelodeon Jr.. =)
Vi har precis byggt tågbana och lekt.
Blöjbytena är tyvärr nödvändiga. Men men... man överlever väl.

Mys i soffan är nästa anhalt. Har ätit Yoghurt och äpple till förmiddags-mellis. Och ska äta lunch efter myset.

Det är en kul dag. Men får se hur slut man är ikväll... =)

Träna behöver jag nog inte göra iaf. Är nog med att busa med en 2:åring =) ojoj... nu ska vi tydligen göra fläta...

harebrahej!

En hund som kan skälla till två - Mora Träsk

2 kommentarer:

  1. hej! hade du fler restaurangtips? jakob gillar inte asiatiskt :/

    SvaraRadera
  2. men emmut! du har ju inte varit inloggad på msn på hela kvällen. har inga pengar på mobilen så jag kan inte sms:a dig heller.
    angående imorrn; jag slutar vid fyra, sen tänkte jag äta med daniel innan jag far till dig. ska vi försöka preliminärboka nån tid?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!