Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-01-20

Ang. föregående inlägg.

Insåg precis att jag har relativt många vänner och bekanta som kan räknas in i kategorin "mammor" i inlägget innan.

Innan någon tar illa upp så ska jag göra klart att inlägget inte är riktat mot någon speciell person eller menat att väcka anstöt mot mammor generellt.

Inlägget är endast till för att visa vad som rör sig i huvudet på mig i ett omklädningsrum utifrån min syn som halv-tjock tjej med komplex, som stundtals känner att världen är emot henne.

Så. hoppas ni istället "diggar" mina skriverier och ger fan i att ta illa upp. orkar inte med sånt. och kommer efter detta inlägg skita i vem som tar illa upp över vad.

kramelikrus, ät inte grus

müsikk: Coma White - Marilyn Manson

6 kommentarer:

  1. jag tog åt mig, kändes som att mammadelen var helt riktat åt mig!! :(

    SvaraRadera
  2. och förresten, om du kan svaret så får du en kyss!

    Finn det 6:e numret i denna serie av tal:
    1, 2, 6, 42, 1806, ???

    fick det i ett mail av daniel och det är en fil bifogad, vars lösen är svaret på frågan. jag vill veta vad det är för fil!!! *sämst på logiskt tänkande*

    SvaraRadera
  3. 1, 1*(1+1), 2(2+1), 6(6+1), 42(42+1), 1806(1806+1) = 1, 2, 6 , 42, 1806, 3263442

    Alltså, svaret är 3263442

    Nice blogg BTW Emma!

    /Schtekarmartin Torén

    SvaraRadera
  4. wiho! för övrigt var det inte ens något roligt. bara en lista att fylla i att man hade klarat det *which i didn't*. buhu.

    SvaraRadera
  5. vad smart du ska va då martin... hihi, tack förresten. fint sagt av dij... =) hurru... sandy... banta fett i helgen eller?

    SvaraRadera
  6. banta fett? nu fattar jag *nada*! :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!