Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-01-25

Det var en gång...

Igår var det Rosa fest hos Ronnie. Det var superkul! Hade tidigare på dagen varit med Sandra på gymmet och kört en massa övningar på alla maskiner. Jag körde på lite mer än vad jag brukar... och det känns idag. Speciellt i magen och i låren. Jätteskönt! jag tycker om att få träningsvärk. då vet man att det tar sig.

festen var jättekul, massa folk som e så goa så... önskade bara att Fredi följt med, men han ville stanna hemma och det var nog bra för honom att för en gångs skull bara få vara hemma och vara själv. alla behöver ju sin ensam-tid. han får det så ytterst sällan bara. saknade honom hela kvällen igår och jag hann inte hem idag för att träffa honom heller. så jag har inte umgåtts med honom ordentligt på över en vecka nu. han är på sin båt nu och jobbar hela veckan. sen kommer hans morföräldrar på besök i helgen som kommer, och vi ska bjuda på oxfilé var det tänkt.

imorgon ska jag till gymmt och köra lite body balance. tänkte köra varje dag den här veckan tänkte jag, kommer bli tufft, men jag behöver öka på träningen lite mer nu tror jag. man har sån energi brist när solen inte tittar fram så ofta så jag måste ha fler endorfiner i kroppen känner jag.

- ätit kebab tallrik och druckit cola idag. har inte träffat fredi som jag ville i helgen.

+ tränade duktigt igår på gymmet. lekte roligt med sandra i helgen. bra fest hos saccan. fått kontakt med en gammal barndomskompis igen.


nu ska jag titta på benjamin button, och sen ska jag sova. mycket behövligt.

Musik: Emotion sickness - Silverchair

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!