Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-12-02

Nya lägenheten...

Igår fick jag nyckel till den nya lägenheten. =) Den är ju så fin!

Har redan skeppat över tio kartonger fulla med prylar... =) kan knappt bärga mig tills det blir klart!
Förkylningen har inte gått över. Men jag har varit på mycket bättre humör den här början på veckan!

På torsdag är det Das Boot kryssning!!!! IIIIH! ser verkligen fram emot det! Kommer bli superkul! Kommer dela hytt med Desirée, Sandra och Sofia! Tjej-hytten AB. =)

Orkar inte skriva så mycket idag. Kommer kanske mer senare... eller imorn. Känner mig inte så inspirerad om jag ska vara ärlig. Ska ta ett utav de sista baden nånsin i denna lägenhet nu.

Här är lite bilder på nya lägenheten:


Från V-rummet sett mot köket och hallen. Dåliga bilder då jag inte har några lampor uppe ännu. Väggen mitt i rummet kommer tv:n hänga på.
Att gå från målad väv och linoleum matta i badrummet till hel-kaklat med klinker på golvet är underbart!
Från V-rummet mot hallen, köket på Vänster sida, sovrummet längst ner. Tyvärr ingen bild på sovrummet. Ingen belysning där. =(


Ja, här var köket då, och dörren mot uteplatsen. Ni ska få se bilder sen när jag möblerat klart och fått lite julefint hemma. =)

Träningen idag:

Burit på kartonger och packat upp lite grejjor, vardagsmotion. Trappor istället för hiss här i gamla lägenheten samt i Gustavsberg där jag var på möte. Parkerade längst ifrån på alla parkeringar jag varit på för att vara tvungen att gå mera.

Minus idag:

1. Har ätit choklad, i mängder känns det som! En sån där mellan-stor marabou kaka... usch, inte bra.
2. Har även ätit middag på McDonalds. Och kunde inte låta bli pommesen idag... =(

Plus idag:

1. Jag har en fin lägenhet!
2. Har umgåtts med Nettan för första gången på länge.
3. Har busat med Zara.
4. Har fått jättegulliga sms från min Fredi. <3

1 kommentar:

  1. superfin lägenhet! jag väntar med spänning på att få se det möblerat och klart :D

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!