Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-12-03

Insomnia

hatar det här. kan fan inte komma till ro och sova ordentligt en enda natt. nu sitter jag här... 05:42 är klockan... tänkte att jag kanske skulle behöva skriva... skriva om vad man egentligen tänker på. inte för att nån annans kulle fatta, men man kanske själv behöver rensa ut liksom så man kan somna nån jävla gång.

tänker på nettan, och anders med. sen tänker jag på tina, och vad vi pratade om idag. tänker mest på henne. tänker lite på zara, och minen hon gör när hon låtsas att något är varmt. den är kul. tänker på min fredi, och på hur stressig han kommer vara i helgen när möblerna ska flyttas över till nya lägenheten. tänker på nya lägenheten och på hur jag ska möblera, på vilka sorters gardiner jag vill ha.om jag ska ta med mig blommor till lägenheten redan imorn, och hur jag ska hinna med allting imorn, eftersom jag lovade tina att jag skulle hämta Zara från förskolan. Jag tänker även på hur jobbigt det kommer bli att städa ur gamla lägenheten. tänker på att jag önskar mamma bodde närmre, tänker på hur det blir i jul, var ska vi vara? tänker på das boot kryssningen, på hur det kommer vara, vilka låtar jag hoppas att infected mushroom och vnv nation ska spela. om vad jag ska köpa på tax free, om nåt. tänker på om jag ska köpa en cd-skiva av silverchair, eller om jag ska välja en av vnv nation istället. eller kanske rent av nine inch nails. eller kanske ska vänta tills manson släpper sin nya. så jag får en komplett samling liksom. tänker på att jag inte tycker om min förkylning, tänker på att jag inte kan sova. hoppas att det löser sig för henne. tänker på cancer. blir arg på en tjej, man säger verkligen inte så till någon, var glad för andras skull istället. var inte så jävla negativ hela jävla tiden. bara för att du är dum i huvet. nu blev jag arg också.

och nu tänker jag gå och röka. sen jävlar ska det väl inte vara så in i helvetes jävla svårt att få sova nån jävla gång?!

----rrrrschäkta humöret, men ja blir lite smått kinkig när sömnen tryter....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!