Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-10-09

Träning imorgon

... imorn blir det till att packa stora träningsväskan, för det skall provtränas imorgon!

Jag ska försöka bestämma mig för vilket gym jag ska börja träna på, men vill inte köpa grisen i säcken och bestämma mig innan jag känt på det lite grann.

Var ut på en hurtig promenix idag, men det känns så jävla värdelöst med promenader när det är styrketräningen jag är ute efter.

Jag vill inte gå ner mer i vikt utan träna upp min styrka och flexibilitet.

Åååååh! jag längtar!

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!