Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-10-10

Om vänskap

Vänner... konstiga människor de där som kan klassas in i den kategorin.

De finns där när man behöver dem som mest, fast man inte bett om det.
De älskar en när man förtjänar det som minst.
De ställer upp och hjälper till, när man "kan själv".

Och de sparkar en i arslet när man önskar det som minst, men behöver det som mest.

S. en kollega som visat sig bli en riktigt bra vän. Och som bjuder på kaffe när man har tråkigt, och för att jag inte har egen kaffebryggare ännu. Så han håller mitt koffein-beroende i schack.

Och älskade älskade M. vänner sedan barnsben och trots helt olika liv och personligheter förstår vi varandra som ingen annan.
En värdefull vänskap som jag håller nära hjärtat.

Vänskap... en av de viktigaste ingredienserna i livet för att vara lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!