Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-10-09

Att träna eller inte träna...

... det är inte frågan. Utan VAR?!

Har massvis med val att göra, men inget ställe som känns helt rätt med de pengarna man måste punga ut för medlemskap.

Någon som har ett bra tips på träningsställe i Södertälje?

Antingen ett gym, en sporthall med gym-del, en kampsportsklubb eller nåt annat kul!

Hilfe mich!!

3 kommentarer:

  1. Södertälje har Actic, Worldclass, Korpen, Friskis och dyra privatklubbar, hör av dig o be om att få provträna, jämför deras gruppträningscheman. Actic har jag arbetat på o dom har dessutom simhall.

    SvaraRadera
  2. Synd att nackadojo ligger så långt bort från huddinge... 1,6 mil... Helt överlägsen kampsportsklubb med två av sveriges främsta kampsportare och mängder av skickliga elever. Sport Ju-Jutsu tror jag skulle vara din grej. MMA är bäst men mer skadebenäget...

    SvaraRadera
  3. suzan: tack för tipset! ska kika på det imorn redan!
    Saccan: men tusse! vad ska jag i huddinge och träna för? det är södertälje jag bor i! =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!