Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-10-09

iPhone vs Samsung

Okej. Jag har dem båda. Den ena är min privata, den andra genom arbetet.

En iPhone 3GS, och en Samsung Galaxy Ace.

Ingen utav dem särskilt ny och häftig på marknaden, utan är väl varsitt märkes första uppdatering utav grund-modellen, om jag förstått det rätt.

Jag sitter och knåpar ihop en recension med fördelar och nackdelar med dem båda för att jämföra vilken jag tycker om bäst. Men innan jag gör det så vill jag veta vad ni tycker!

Vilken föredrar ni, och varför? 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!