Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-11-09

Konsten att tycka synd om sig själv.

Det är ganska tråkigt att inte orka någonting och inte ens orka vara vaken eller slötitta på tv. Ögonen grusar sig, och har fullt med sprängda blodkärl i ögonvitorna.
Huden ömmar vid minsta beröring, och jag fryser fast jag är varm och svettas ihjäl.
Hungrig är jag, men orkar inte göra mat, allra minst äta den.
Törstig är jag men inget smakar särskilt gott.
DET ÄR SYND OM MIG NÄR JAG HAR FEBER!

Eeeeeeeller nej. Jag kan leva med det OCH snöstormen utanför.

För nästa lördag sitter jag på stranden utanför Hammamet med en paraplydrink i handen och kör med hotellpersonalen för att bli full och fet och bortskämd. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!