Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-16

Det oförlåtliga sveket

Jag har lust att gråta lite. Fredi har gjort något som jag aldrig kommer kunna förlåta honom för..
HAN HAR KÖPT EN VOLVOOOOOOO!!!

Jag hatar Volvo. Jag vill ha tillbaka min BMW. Min svarta fina lilla pärla.

Men nej... nu ska jag åka omkring och skämmas i en Volvo...
SOM ÄR GULDFÄRGAD!!!




skjut mig någon, skjut mig.

6 kommentarer:

  1. Min e ju guldfärgad också!!!!

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Alla pizzabagare i hela Sverige har en sån bil - i den färgen. Skaffa en vit keps och pizzaspade åt Fredrik så har ni hela paketet, haha. :D

    SvaraRadera
  3. Ingela: Det tycker du för att du bor i Bålsta. I bålsta är ingen vettig. ;)

    Suzan: Men du måste erkänna att det ser ut som en Bingo-Lotto vinst? =)

    Sandra: Jag veeet! Men han är omdöpt till Bingo-Berra nu. =)

    SvaraRadera
  4. Bra! Du borde sälja den och köpa en Smart åt honom, haha.

    SvaraRadera
  5. Undrar om namnet på bilen smittar av sig på honom då? För en dos "smart" skulle han behöva som går ut och köper en guldfärgad bil. banne mig.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!