Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-11-10

Det här med längtan

Jag längtar mer än någonsin efter min semester.
Jag sliter och stånkar trots feber... inte för att jag är rastlös som anledningen brukar vara. Nej, för att jag verkligen måste.
Jag hatar "måsten", det värsta jag vet. Men kan ju inte lämpa över allt på någon annan, så jag pinar mig igenom skiten.

Och till råga på allt så är det snömodd överallt, så det går inte att gå någonstans. Det enda jag vill är att stanna inomhus och dö under täcket framför nåt uselt tv-program. Eller några avsnitt Benny Hill för att i alla fall få skratta lite i misären.

Jag vet inte om jag är knäpp eller vad det är. Men jag tänkte faktiskt utnyttja hotellets gym i Tunisien och få igång träningen igen. Trots att det är semester.

Sorry för ett gnälligt inlägg, men inbland måste man bara få vara lite gnällig och tycka synd om sig själv.

Pössegöll!

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!