Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-10-04

Tuttbilder och tävling.


Oktober = Rosa Bandet = Fokus på Bröst = Bra = Tävling hos Suzan

Jag ÄLSKAR mina tuttar, därför
vill jag ta hand om dom på bästa möjliga
sätt och ha en bra sportbh under träningspasset.

Just nu kan man vinna en sportbh från
Swegmark hos Suzan på "Ett dussin pannor".


 Ovan: Sockiss med Herrejösses-boobs.
Var glad över dem varje gång jag inte tränade.
Träning+stora bröst = extremt smärtsamt oavsett hur bra sportbh man har!


 Ovan: Sockiss med fläskpattar. Tyckte inte om att det första mina vänner lade märke till när de träffade mig var: "Jävlar vilka pattar du fått!", tur att de såg förbi detta... =)


Ibland så ritar jag och målar bröst. Oftast inte några bröst som ser särskilt naturliga ut. Men heller inte silikonstinna bröst. Utan "små" (jämförelse med mina egna) och fasta små uppnosiga.
Såna dära som man själv aldrig haft, och aldrig kommer få. TYP.


ÄLSKA DINA BRÖST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!