Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-08-07

Naivitet även mitt i tonåren

Facebook och dessa eviga statusuppdateringar kan ge mig positiva överraskningar ibland.

Jag skrev: "Kelsjuk" och fick ett underbart naivt och sött svar av min brorsson Alexander (Sander) 14år.
(tänk er att det här nedan sägs med bred skånsk dialekt, då blir det ÄNNU gulligare!)


- det är bara bra för då samlar du in massa kel i kroppen som bara vill ut, sen när du sammlat in allt och träffar en kille som okså vill kela då är du jätte sugen på att kela och då har det varit hans bästa kel hitils och då vill han spendera mer tid med dig osv :D smart va :D

Jag DÖÖÖÖR vad söt han är!

Brorsson Sander 14år, Skåne. Brorsdotter Beckerellen 15år, Stockholm.

(näe, de har varken samma pappa eller mamma. Bara samma farfar, därav är likheterna med varandra få, och med mig ännu färre, men en stolt faster är jag ändå!)

4 kommentarer:

  1. åååh! Beckerellen kommer slå ihjäl mig för att jag lagt upp en bild på henne i bara vanlig t-shirt och utan smink! vilken elak faster jag är!

    SvaraRadera
  2. ja skiva lite äpplen kanske man ska göra =) jag håller hus i Västerås, hade vart asballt att ta en träningspass ihop om jag hade bott liiite närmre =D

    SvaraRadera
  3. Visst e bror/systerbarn gulliga ibland :)
    Allt bra med dig annars? Vore kul att ses igen! Var ju så trevligt sist :)

    SvaraRadera
  4. Gabriella: Äpplen funkar mot allt, rena mirakelkuren mot sötsug! =)
    Men västerås är ju inte en evighet bort, häng med på BodyBalance för bloggare när jag stuvat ihop det klart! Jag har alltid plats för övernattare också. =)

    Blackbella: Allt är prima! Är mitt i en flytt till större/bättre/dyrare/trevligare. =) Ja det vore super! Maila mig ditt nummer, så drar vi ihop en dejt tycker jag! =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!