Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-08-08

Testa BodyBalance!!

Tidigare har jag följt med på olika tester av träningsformer genom Suzans blogg "Ett Dussin Pannor".

Och nu undrar jag om någon av er som kikar in på min blogg har lust att hänga med GRATIS och testa på min älsklings-träning BodyBalance på WorldClass, Nybroplan i Stockholm?

Inget datum är ännu spikat, utan jag vill bara veta om intresset finns, eller om jag ska lägga ner projektet.

Kommentera eller rösta här bredvid om du är intresserad eller ej, så återkommer jag med ett datum då det är fixat och klart.

Krav för att få hänga med:

Inte klart ännu. Men om du har en blogg, så kommer du få skriva ett inlägg efter du testat om vad du tyckte, och länka till WorldClass, och till min blogg. Det är det enda.

Om du inte har en blogg, så finns det andra alternativ.


Vad är BodyBalance?

En träningsform framtaget av LesMills, i samma anda som t.ex BodyPump, BodyJam, BodyCombat... osv. ALLA kan träna efter egen förmåga, och ingen presige sätts på hur duktig man är, eller om man har god koordination.

Träningen är en blandning av Tai-Chi, Yoga, Pilates och Core, och är en lugn och avslappnande träning på 1 timme, med 10 minuters meditativ avslappning i slutet.

Ingen kondition krävs, och ingen styrka. Det är bara din kropp som är "tyngden" under hela timmen. Och jag garanterar att du kommer känna dig stark, spänstig och smidig efteråt!





<-- bollywood-test för bloggare.





Lite bilder från BodyBalance med LesMills-->

3 kommentarer:

  1. Jag skulle ju hemskt gärna följa med, men finner vissa förhinder... Stockholm, okända människor samt att jag är en fläskis, till att börja med...
    Men idén är bra! :)

    SvaraRadera
  2. Åh, det vore jättekul att testa :) Dock alltid pinsamt när man är väldigt stor ^^

    SvaraRadera
  3. har kört nått liknande.. skulle nog kunna försöka hänga med beroende på dag såklart =)
    vore roligt att ses igen!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!