Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-04-02

Till mina vänner...

Jag ber om ursäkt för alla gånger jag sträckt fram en hand i löfte om att finnas där, för att sen försvinna och inte finnas tillgänglig när det behövs som mest.

Har bara lite svårt att inse att jag kanske måste prioritera mig själv ibland. För jag bryr mig så mycket om er, att jag är mer intresserad av att få er att må bra och lyckliga än vad jag är att läka mig själv.

Men jag finns här. Även om jag inte sträcker fram handen alla gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!