Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-02-02

i fjällen

Rania: Tack vad snällt!

Ingela: Alla kan göra något, och små bidrag är bättre än inget. jag kunde inte bidra med egna pengar, men kunde samla in och donera min tid.

Naannii: Blir ju lite svårt i ödemarken då.. =)

Carro: Tack! =)

Evve: De andra två har fortfarande inget hem, jag ska ladda över bilder och lägga upp kontakt-info när jag kommit hem.

-----------------------------------------------------

Igår hade vi 32 mius när vi vaknade. Men det blev bättre i backen, BARA 27 minus när jag susade ner för Långsvängen på Björnfjället.

Sen var det sponsorfest på Husky inne iVemdalen By. Jävlar vilken seg start med bowling och trötthet och matkoma. Men sen jävlar brakade det loss, och när vi tog en av två tillgängliga taxin därifrån så var klockan två och vi var fulla som fan.

Jag drack en go öl som hette Gas-Jannes.. och idag tänkte jag prova en Jäst-Hasses... hahaha.

Ramlade lite granna igår, när jag var stillastående. Tur att jag hade hjälm.

Idag har vi bjudit in SkiShop-Johan och Frisör-Malin och Taxi-Magnus på fest i stugan, och har sagt åt dem att ha med sig lite roliga folk.
Frisör-Malin var för övrigt hon som tog över lägenheten efter oss i Stavsnäs. Men nu bor hon i Vemdalen.

Nä, snart bär det av till Sveg för handling av mat och dricka och lite promenixande i Solen. Bara 8 minus idag så det är milt och skönt. Rena rama sommaren... =)

Jag laddar upp med bilder när jag kommer hem, eller om jag får tid och ork i veckan.

Just nu är livet underbart. Och jag behöver inte ens tänka på mat eller träning, då hela dagarna går ut på fysisk aktivitet i utförsbackarna...

Ha det så underbart tills nästa uppdatering!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!