Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-03-06

När man dör den stora bakisdöden

jag mår illa. ta en macka? mmm... Rustikt Lantbröd med havssalt, och kalles randiga med mjukost på. Mumma.
Mår lite illa ändå. har jag inte lite ont i huvudet trots allt?
koka kaffe.
glömma bort att kaffet är klart.
tar en kopp som är för kall. in i mikron.

mmmm vad gott med mikrat kaffe!.

shit vad fint jag mår! verkar vara sol ute. Drar isär gardinerna ajajajajajajaj! nu fick jag ont i huvudet på riktigt.
ska jag dö nu? eller dog jag? är det här det vita ljuset man ska följa.
slår näsan i glasrutan på balkongdörren.

mår jag inte lite illa igen?

vänta... skulle jag göra något? skulle jag vara nånstans? äsch....

Fredrik säger något om systemet och att jag ska få köra ikväll... bla bla... dricka öl... bla bla bla... eller vill du dricka älskling så kör jag?...

ALDRIG I HELVETE! jag vill ju bara lägga mig ner och avlida! Ska det vara för mycket begärt?

1 kommentar:

  1. Bakiskram till dig!

    Jag mår ungefär likadant även om jag inte drack en endaste droppe igår.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!