Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-03-06

Bakis med stor inlevelse

Min handledare R. på praktiken sticker på fjällenresa imorn och kommer vara borta hela nästa vecka. INTE ALLS AVUNDSJUK! inte alls. Och det innebär också att det mestadels kommer att vara kontorstjänst hela veckan. Och så tänkte jag på eget bevåg kolla igenom lite OVK-protokoll, mest för att jag är nyfiken och intresserad.

Är lite smått bakis idag, efter gårdagens galej hos Tina med tjejerna.
Självklart var det jag som stod för pinsamheterna, som alltid. Men jag kan bjuda på det. Som alltid.
Var bäst på DanceMania (enligt mig själv) som alltid. Blev fullast, som alltid. Och mår antagligen sämst idag, som alltid.

Ska lägga upp bilder på de nya kläderna såfort jag laddat kameran och fått Fredi att lyda mina order. Lovar.

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!