Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-03-06

biotch!

Jag går omkring och är småförälskad konstant nuförtiden. Kanske är det att man undermedvetet känner att våren skall vara påväg närsomhelst, kanske inte.
Kanske är man bara lite kåt. Vad vet jag?

Det jobbiga är inte själva känslan... för den är ganska härlig.
Utan det är att jag går omkring och blir småförälskad i ALLT och ALLA, HELA TIDEN!
Och det går över lika snabbt som det kom.

Stackars Fredrik... Honom blir jag bara heligt förbannad på hela tiden istället.

Och ja... jag har PMS. Hurså?

1 kommentar:

  1. Haha, jag känner igen det där! Jag blir förälskad i alla men det går över lika snabbt.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!