Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-03-07

Återfall

jag har ett återfall.

ett halvt kilo godis och pepsi.
och pommes frites till middagen.
nam nam. men sen ska man vara duktig igen,... men inte riktigt nu....bara en bit till...
och en slurk till. och lite mer tv.

och känna mig lite mer ensam.

och må lite skit över att jag äter skit och överäter onyttigheter.

och må lite illa för att jag är full av socker och helst bara vill spy lite.

och få lite dåligt samvete.

och äta lite till för att döva den smärtan...

and there we go again....

1 kommentar:

  1. En kväll av dekadens och ångest måste man få ha då och då. Tricket är att försöka njuta av det.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!