Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-03-08

Ma vie! Je t'aime!

Livet är underbart! Trots återfall och självömkan.

Idag har jag varit på miljöutbildning på praktiken, helt okej. Inte skitkul, men heller inte urtrist.
Nu är det dags att nanna, upp tidigt imorn.

Får bara hoppas att jag inte fortsätter drömma om Undercentraler och frysskydd på värmebatterier. Riktigt värdelösa drömmar måste jag säga...

tänk om man kunde få drömma något hett och sexigt någon gång? hmm... fast jag har aldrig gjort det tidigare, så varför börja nu?

blir kanske inte sexigare än fjärrvärme för mig? ofy vad tragiskt i så fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!