Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-03-09

hopp om livet

idag är känslorna fulla med saknad och längtan... men på ett mysigt lite "pirr i magen" -sätt.

Imorn har jag möte kl.09:00... Men måste ringa vårdcentralen innan dess och boka tid eftersom hostan fortfarande inte vill ge med sig.
Jag känner verkligen hur jag har vätska i ena lungan som rosslar i takt med andetagen. Inge behagligt alls faktiskt.

Nä, nu är det hemgång som gäller. Blir ingen träning för mig idag heller, vågar inte när lungorna känns som de gör. Ändå så spritter det i kroppen av energi för att jag vill iväg och träna NU!

Men för en gångs skull så lyssnar jag noggrannt och är snäll mot mig själv.

Jag brukar inte direkt bli friskare av att träna när jag inte känner mig kry, så jag ska väl börja lära mig av läxan antar jag.

Ha en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!