Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-03-21

Shizo confidence

När jag ser mig själv på bilderna från Poledancen, dels mina egna och dels de från de andra deltagarna så är det ganska underliga tankar som dyker upp.

Dels tänker jag: "Oj vad stark jag ser ut, jämfört med när jag var som störst och mest otränad... duktig jag varit!"

Å andra sidan tänker jag: "Fy fan vad tjock jag fortfarande ser ut! Nu måste jag nog börja hårdträna igen!"

En blandning är nog sanningen: "Jag är stark och snygg jämfört med tidigare, men jag är inte klar ännu, så det ska jag inte inbilla mig."

Man är fan Schizofren när man försöker gå ner i vikt.

2 kommentarer:

  1. Jag visste faktiskt inte vad vestibuilt var innan du skrev det till mig, jag googlade och efter att ha läst det blir mitt svar, kanske. Jag kan inte svara på om det säkert är det jag har men jag kan använda tampong och motionera utan att det smärtar. Sprickan stämmer in men inte faktumet att jag antagligen är lite "igenväxt" i själva öppningen. Jag får fråga doktorn om två månader, lång tid.. :P

    SvaraRadera
  2. Du är grymt duktig som håller i!

    Jag vacklar fram och tillbaka. tränar och tröstäter ena veckan, för att sedan lata mig och inte äta alls...
    Jag fattar inte vart JAG tagit vägen.

    Bara gråter och tänker, non-stop!
    Har fan aldrig varit så här nere i hela mitt liv.


    Du däremot, är en riktig kämpe!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!