Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-03-21

Poledance!

Igår var jag som sagt på Poledance träning ihop med Suzan, Cissi, Linda och Hana.
Jäklar vad kul det var! och vilken träningsvärk jag har idag! Helt sanslöst!
Härliga instruktören på Dancing Queen hette Petra och var ett riktigt energiknippe och superduktig!


Vid ett tillfälle så skulle vi försöka "klättra" upp för stången... Tjena!



Kisspaus?



Petra visar hur det ska gå till.


Cissi håller i för glatta livet.


Suzan praktiserar en säkrare variant och håller sig på golvet.


Och så har hon självklart tatuerat en "wää-tår" på fingret. En sån som jag velat ha i urminnes tider!

Tuffa tjejer och en härlig lunch/middag ihop gjorde dagen helt perfekt!
Det var superkul och jag kan verkligen rekommendera poledance som träningsform för alla.
Men var beredd på att det är tufft! Jag har blåmärken överallt idag.
(speciellt på "innerlåren" som jag så fint uttryckte det igår)

Tack så mycket Suzan som bjöd med oss och arrangerade den här superkul dagen!

Hos Hollywooddivan Linda kan ni också läsa om gårdagen och se bilder. (även några på mig)

Hana har ännu inte lagt upp något på bloggen, men det kommer nog snart.

Cissi har lagt upp en bild, men det utlovas flera snart.

Tack tjejer för en urkul dag!!


1 kommentar:

  1. sorry tjejer för dålig kvalitet på bilderna, men "slynet" har raderat photoshop från stationära datorn, så det blev inte av att redigera dem.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!