Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-07

veckoplaneringen.

Tis: Affärsmannaskap lektion förmiddag, Tenta eftermiddag. Dock ska jag på utredningen på eftermiddagen så jag får hemtenta istället.
Ons: CAD lektion, samt Datakunskap Excel-lektion. projektarbetet inlämnat.
Tor: Tenta byggteknik, inlämning av armeringsritning, planritning, träslag, byggskivor.
Fre: Tenta Datakunskap, Excel.

Och så ska jag hinna med två träningspass imorn kl 18 och 19 BodyBalance + Core...
Samt ett pass BodyBalance på Torsdag 19:35.
-----------------------------------------------------------------------------------

sådär nu har jag skrivit uppsats om 6st vanliga träslag inom snickeri och konstruktion. 7st A4

Ett av tre stora arbeten klart. Skall skriva stor uppsats om 6st olika byggskivor också. lika stort.
samt projektera klart inför "låtsas-ombyggnation" av ett klassrum i skolan till omklädningsrum med angränsande pentry och torrkök.... DET är ett tungt arbete som antagligen kommer sluta på ca 30 A4 inkl. bilagor på bygglagar och rivningsbestämmelser och materialinformation... fy fan för det här.

Plus detta ska jag plugga Byggteknik ca: 60sidor totalt värdelöst opedagogisk text som är sömnpiller även för de intresserade... SKITTRÅKIGT!

bara en vecka kvar, bara en vecka kvar, bara en vecka kvar...
det är snart fredag.... då är det slut..

1 kommentar:

  1. Du är superkvinnan! Lite skönare med hem än salstenta i alla fall!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!