Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-08

Dagens träning, och en gnutta adhd

1 timme BodyBalance. Tungt för högerbenet endast idag. Töntigt tyckte jag och pressade på lite mer. Knappt svettig alls efter klassen, men hjärtat pumpade snabbt.
En paus för plugg i en halvtimme efter det då jag väntade på Tina som var på sitt första Coach-möte. Och sen upp på löpbandet i 20min, intervaller. Och jävlar i mig vad kul det var att få spring för första gången på över två år! Har inte vågat sedan senaste knäoperationen som fixade till just en löpskada från lumpen.
Och ner och köra på hårt för magen. sexpack nästa? jag har ett, men det är väl vadderat... =)

Strech i 10min efter det.

-------------------------------------------------------------------------

Pluggandet går bra. Har dock ej fått hemtentan ännu som jag skulle få över mail. Men det kanske löser sig. Ska maila och fråga vart den tog vägen.

Känner mig som en superkvinna idag! Jag klarar allt! Bara jag ger mig fan på det!

-------------------------------------------------------------------------

Var på mitt sista möte på Adhd-utredningen idag också. Med stor sannolikhet så är det vad jag har. Finns mediciner eller träningsprogram som kan hjälpa mig. Tack för det.

Men jag är superglad ändå över mina resultat. Och tänker nu vara lite mallig.

Min IK (Intelligenskvot, även kallad IQ), är sammanställt till 120.
Medel ligger mellan 90-100. Yey! Jag är smart!
Samt. Att om man endast hade räknat IK på Abstrakt tänkande, så hade jag haft en IK på 150+!!! HELT ABSURT I KNOW!!!
Och där sa psykologen att jag låg så högt som endast mindre än 1% av jordens befolkning gör.

Jahapp... Tack för den! =) Sånt blir man glad av att få höra.

Däremot när det gäller, koncentration, impulsivitet och arbetsminne, så ligger jag LÅNGT under medel. Medel var på ett värde i skalan om 10, jag hade 6-7.

Så kontasterna är stora, men lika glad är jag för det.

För jag klarar allt, bara jag ger mig fan på det. =)

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!